[Pardus-kullanicilari] Fwd: CEBIT 06 da Pardus ?

Bilge Özgür Sümer bilgesumer at gmail.com
5 Eyl 2006 Sal 00:35:57 EEST

Sayın Tecimen,
Asla sizi eleştirmedim.Tam tersine,çabanızın ve özverinizin bu listeden
duyurulmasını da amaçladım.
Oranın albenisinin olmaması sizinle ilgili birşey değil
ki.Birşeydikkatinizi çektimi,gelenlerin büyük bir çoğunluğu Pardus
standının
TÜBİTAK'a ait olduğunu sanıyor.
Doğrusunu isterseniz,Cebitt'e verilen katkı ve desteğin yüzde birinin İEF'de
de olmasını beklerdim.Kimi,kimleri kastettiğimi anlayın artık.
Önerimi yineledim,ben cd çoğaltmak ve orada sizinle uygun göreceğiniz
ilgililere dağıtmak istedim.Şu an elimde tamı tamına 45 1.1a2 kurulum cd'si
oldu.Ne yazıkki hepsi çöpe gidecek,gitti bile.Ama,sorunu(yani hangi sürümü,
1.1a2 ise güncellemelerin nasıl cd'ye aktarılacağını vb.) hala çözemedim ve
bu konuda bir tek satır açıklama gelmedi.Bırakın destek olmayı,'Güzel
kardeşim siz öyle yapmayın,böyle yapın yada şuraya şunu
yazın,ekleyin,çıkarın,ne saçmalıyorsun biz neyin nasıl yapılacağını
acemilerden öğrenecek değiliz vb.' bir satır yazmakta mı gelmedi
içlerinden.Konu cebit olunca her ortamda reklamı yapılıyor.Cebit'le birlikte
İEF'de beta sürümünün duyurusu yapılamazmıydı.
Ha orası bilişim fuarı burası panayır.Panayırlarda ciddi kurumların ne işi
olur a.
Her neyse,bu listede dikkate alınmadığımı,görüş-öneri ve sorunlarıma değer
verilmediğini görüyorum.
Ben son 3 gündür hep oradaydım,belki siz farketmediniz.
Yineliyorum,eleştirilerim asla size değil.Siz,bana göre orada tek başına,bu
işe emeği geçen ve gecesini gündüzüne katan ekip elemanlarının ve
ürünlerinin gönüllü tanıtımını yapıyor ve son derecede
başarılısınız.Kutluyorum sizi.
Herkese iyi geceler,iyi eğlenceler.