[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa2.. "p7zip" "7zip" mi?

Uður Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
4 Eyl 2006 Pzt 21:01:47 EEST

Pardus'da 7z ve 7za komutlarıyla veya ark yardımıyla 7zip dosyaları
oluşturulup açılabilir. Tek yapmanız gereken şu paketi pisiden kurmak:

jnmbk at pardus ~ $ pisi info p7zip
Yüklü paket:
Ad: p7zip, versiyon 4.42, sürüm 6, inşa 6
Özet: 7-zip arşivleme programı
Açıklama: Linux/Unix sistemler için 7-zip arşivleme programı
BileÅŸen: applications.archive
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1