[Pardus-kullanicilari] Pardus Uyumlu Notebook

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
3 Eyl 2006 Paz 17:37:38 EEST

Değerli Arkadaşlar,

(reklam kabul etmezseniz) belki ilgilenenler çıkabilir diye yazıyorum..Bir
öğretmen arkadşımıza REGAL (Vestel) 12 inch monitörlü,
Centrino 1,7 MHZ özellikli bir Notebook PC aldık. (Fiyatı da 12 inch
Notebook için çok iyi).Sonra ısrarlarım üzerine ikinci İşletim Sistemi
olarak
Pardus 1.1 Alfa2 yi kurduk. Sanki bu Notebook, Pardus için özel yapılmış
gibi..Muhteşem çalışıyor..
Hiç bir donanımda sorun çıkmadı..Pil göstergesinden Wireless Network'e kadar
mükemmel çalışıyor..
Hatta, Wireless'in sinyal gücü XP' ye göre çok daha iyi.. PC' yi Modemden 20
metre uzak mesafeye taşıdığımızda (arada duvarlar var)
Pardus'taki Wireless çok az sinyal kaybı ile harika çalışıyor..Pil
göstergesi, ŞARJ aletini sökünce Pardus için
2,57 saat, XP için 2,14 saat görünüyor..(İşlemci hızı her iki sistem için
595 MHz)..Yani Pardus pili bile daha verimli kullanıyor..

Notebook PC alma konusunda karar verme aşamasındaki arkadaşlara
fikir verme açısından buraya yazıyorum..

Sevgi ile kalın..

Eyüp Ersan SÜLÜN