[Pardus-kullanicilari] Sürücü Güncelleme

yusuf ziya ykinaci at hotmail.com
2 Eyl 2006 Cmt 16:37:12 EEST

>  1.0 da system.devel bileşenini kurmanız gerekiyor
>
>  pisi it system.devel

>  1.0'da da 1.1 de de kernel-source pakedini kurmanız gerekiyor

>  Marka modelini tanıyor sadece, ancak gerekli sürücüler yüklü değil.
>Şimdilik elle yüklemeniz gerekiyor.

Pardus 1.1 için kernel-source pakedini indirebileceğim bir adres verebilir
misiniz? Google da arattım ama tam olarak bulamadım. Bir de kernel-source
paket olarak mı gelecek bana yoksa gene konsoldan mı bir takım kodlar yazıp
yüklemem gerekecek?

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr