[Pardus-kullanicilari] qtparted ile disk biçimlendirdikten sonra

cihan kaya kayacin at gmail.com
2 Eyl 2006 Cmt 01:58:13 EEST

hard diskimde 2 fat32 sürücüsü var depo olarak kullandığım. bunlardan birini
qtparted ile ext3 e çevirdim fakat sürücü boş olduğu halde (bir tek
lost&found klasörü var) sisteme tıkladığımda
toplam disk alanı 8.01 gb
kullanılabilir boş disk alanı 7.48 gb
diyor. sürücüye sağ tık/özellikler dediğimde ise genel bölümünde "boy 20 kb
0 dosya 1 alt dizin" derken bilgi bölümünde
boş 7.5 gb
toplam 8.0 gb
kullanılan 128.2 mb
diyor.
ve qtparted programında bir işlem yapıp kaydet dedikten sonra programı
kapatıp yeniden çalıştırdığımda hiç bir işlem yapamıyorum. sadece özellikler
fonksiyonu aktif. yeni işlem yapabilmek için bilgisayarı yeniden başlatmak
gerekiyor. birde sistem penceresi sürekli açık kaldığında ikide bir
sysinfo:/ yüklenirken bir hata oluştu.
stsinfo protokolü için olan işlem beklenmedik bir biçimde bitti.

diye bir yazı çıkıyor.