[Pardus-kullanicilari] Banka sayfası

Eyüp Ersan SÜLÜN eyupersan at gmail.com
31 Eki 2006 Sal 21:16:43 EET

İllede birşeyleri boykot etmek istiyorsanız, şu anki Telekom'un Her Eve
Bilgisayar kampanyasını boykot ediniz.
Bu kampanyada PC'ler ile birlikte sunulan tek ve yegane işletim sistemi
Windows..Bu kampanya sonucu yaklaşık 200 bin PC
satılması düşünüldüğünde 200 bin eve daha Windows girmiş olacak..İnsanlar,
Linux nedir, Pardus nedir haberleri olmadan
Microsoft'un kucağına itilecek..Telekom'u, Vestel'i ve Casper'i  e-posta
yağmuruna tutup, Pardus Ulusal İşletim Sistemimizden,
Gelecek Linux'ten veya diğer Linux dağıtımlarında olduğundan haberdar
edebilir, İşletim Sisteminin sadece Windows olmadığı  konusunda
uyarabiliriz..
Hem Bu kampanyada Pardus veya diğer Linux dağıtımları bilgisayarlarlara
yüklü gelirse, fiyatlarının da önemli ölçüde düşeceği ve kullanıcılara
daha cazip geleceği, gerekirse Windows'un da alternatif olarak
sunulabileceğini belirtebiliriz..

Bu gruptaki arkadaşlarımızın insanları Pardus'a alıştırmak için yaptığı
çalışmalar da boşa gitmemiş olur.  Aksi halde 200 bin civarında
(eğer satış dedikleri şekilde olursa) bilgisayar kullanıcısını kaptırmış
olacağız...

Sevgi ve Saygı ile kalın..

Not : İnşaallah Çağlar Bey'den fırça yemeyiz. :)

Eyüp Ersan SÜLÜN