Çekirdeği (kernel) yeniden derlemek

Muhip Tezcan imtezcan at yahoo.com
31 Eki 2006 Sal 20:57:28 EET

Merhabalar
Kendi iþlemcime uygun parametreleri açmak ve gereksiz
modülleri kaldýrmak için çekirdeði yeniden derlemek
istiyorum.
Okuduðum kadarýyla 1.1'de Müdür betiði ile açýlýþ
biraz deðiþtirilmiþ. init açýldýktan sonra Müdür'ü
çaðýrýyormuþ. Eðer çekirdeði yeniden derlersem bu
Müdür'ü devreden çýkarýr mý? Kendi derlediðim
çekirdeði kullanan bir sistemde Müdür'ün de çalýþmasý
için yapmam gereken herhangi bir þey var mý?
Bir de depolarda çekirdeðin kaynak kodu var mý, ben
bulamadým. Gerçi þu an pisi veritabaný bozuk ve henüz
yerim olmadýðý için rebuild-db yapamýyorum o yüzden
bulamýyor da olabilirim :) bu sorun önemli deðil
kendim halledebilirim. çekirdekle ilgili olanýný
cevaplarsanýz sevinirim.

Want to start your own business? Learn how on Yahoo! Small Business
(http://smallbusiness.yahoo.com)