[Pardus-kullanicilari] Wireless sorunu

H.Av Özk haozkan71 at gmail.com
31 Eki 2006 Sal 20:31:44 EET

Cevap verdiğiniz teşekkür ederim.Dediğiniz gibi yapılandırma merkezinden
internet ve yerel ağ bölümüne girdim buradan ayarlanmamış ve kırmızı renkli
X işareti le bir bağlantı simgesi çıktı fakat buradan düzenle düğmesine
tıkladığımda hiç menü açılmamaktadır.Bu düğmenin yanındaki oluştur düğmesine
tıkladığımızda üç bağlantı şekli çıkmaktadır "dialup network" wireless
network""ethernet network" wirelesse tıkladığımızda bağlantı oluştur diyoruz
ağ bağlantısını ayarla penceresi açılmaktadır. Burada aygıt bölümümne
baktığımda wireless aygıtı gözükmemektedir diğer network kartı ve dialup
bağlantı aygıtları gözükmektedir.Muhtemelen pardus wirelessi tanımıyor
gözüküyor bundan sonra ne yapmam gerekiyor ayrıca wireless bağlantısı
şifreli wpa güvenlik modunu kullanmaktadır