[Pardus-kullanicilari] firefox ve thunderbird font

Mehmet H akyil45 at gmail.com
31 Eki 2006 Sal 09:03:43 EET

merhaba arkadaşlar
hangi hatadan kaynaklandı bilmiyorum ama firefox  ve thunderbird
menülerinin fontları ve görünümleri bozuldu.
bir türlü düzeltmeyi beceremedim. yeni bir kullanıcı açıp onunla login
olduğumda oradaki fontlar çok normal açılıyor.
fakat kendi kullanıcımdaki fontları ve görünümü bir türlü düzeltemedim.
.mozilla klasörünü siliyorum fakat sonuç aynı.
bu iki program bu bilgileri nerede tutuyor olsa gerek acep?

teşekkürler.