[Pardus-kullanicilari] Pardus Wireless

onder oz onderoz at zmail.sk
30 Eki 2006 Pzt 12:06:01 EET

Selam,

Oncelikle kurulum sonrasi sunlari bir yapin:
1. su olarak sisteme login olduktan sonra konsoldan iwconfig ve ifconfig komutlarini calistirin. bu islemde ifconfigde lo0 ve eth0 olarak iki karti gostermesi
gerekiyor. iwconfigde ise hangi wireless kart varsa onu.
2. kdenetworkta dns sunucusu olarak modemin ipsini girin. yani eger modemin ipsi 192.168.1.254 ise dns sunucusu olarak da onu girin.
bu sekilde calismasi gerekiyor eger bir sorunla karsilasirsaniz tekrardan yardim edelim

kolayliklar dilerim

Onder "yumurcak" OZ
http://www.gundebir.net