[Pardus-kullanicilari] --deneyim-- NTFS bölümlemeleri

ihsan AKIN ihsan.akin at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 10:31:07 EET

Benim gibi yapabilir ve harici disklerinizi, paylaşım disklerinizi
tamamen ext3 yapabilirsiniz. Böylece windows'a mümkün olduğu kadar
az yer verebilirsiniz.

fat32' in göçme sonucu dakikalar süren problemlerinden de
uzaklaşmış olursunuz.

http://www.fs-driver.org/faq.html

Kısaca, bu program sayesinde ext2/ext3 disk bölümlerinizi
windows üzerinde bir disk gibi okuyabilirsiniz. yanlız
malesef utf-8 olarak desteklemiyor.

ihsan.

28.10.2006 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış: