[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 ve AIGLX + BERYL

Uður Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 07:55:58 EET

Merhaba,

Dün bu belgeyi Kenan Pelit ile birlikte wikiye yazmaya başladık:
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_kurulumu

nVidia kartlar için xorg.conf ve opengl anlatımı bekliyor, gönüllü olan
varsa ekleyebilir (bizde intel ve ati var, nVidia'mız olmadığı için
eklemedik). Anlaşılmayan veya sorunlu yerleri sayfadaki tartışma bölümüne
yazarsanız belge daha faydalı olacaktır. Eğer karışık olduğunu düşündüğünüz
yerler varsa bir ya da iki açıklayıcı cümle ekleyebilirsiniz.

İyi çalışmalar...

29.10.2006 tarihinde Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> yazmış: