[Pardus-kullanicilari] Banka sayfasý

Murat Topçu murattpc at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 00:33:47 EET

ArkadaÅŸlar bu kadar konuÅŸuldu ama icraat yok bence bir kampanya
başlatmalıyız bankaların kullandıkları web teknolojileri için. Sonuçta
güvenliğimiz söz konusu. Ben windowstan girmek istemiyorum bankama. Lütfen
gerekli hareketi başlatalım. Öncelikle örnek bir mail yazmalıyız daha
sonrada bunu mail grupları olsun web siteleri olsun benzeri yollarla
etrafımıza dağıtmalıyız. Bildiğim kadarıyla telekomu boykot için bir dergi
sitesinde böyle bişey yapmıştı. Eğer  yapacaksak her türlü yardımı yapmaya
hazırım.

Kolay gelsin.

28.10.2006 tarihinde Onder Oz <onderoz at zmail.sk> yazmış: