[Pardus-kullanicilari] grafik ekrana �m

selim ok selimok at gmail.com
30 Eki 2006 Pzt 00:26:05 EET

Az önce benzer bir durumla karsilastik, dün Pardus kurdugum bilgisayarlardan
birinde söylediklerinizin aynisi oluyordu. Meger sorun notebook'un ekstra
ekran girisine takilan harici ekrani acmamamizdan kaynaklaniyormus. Pardus
sanirim arkaya ek ekran takilinca birincil ekrani kapatip ikincil ekrani
aciyor. Cok kisisel bir problem olmakla birlikte olmayacak sey yok, belki
sizde de ayni problem olabilir diye yazayim dedim.

Selim

29.10.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: