[Pardus-kullanicilari] pdf linki verilmiş sayfaları açamıyorum

Said AKSARI saidaksari at gmail.com
29 Eki 2006 Paz 22:18:35 EET

Bende de aynı durum söz konusuydu
firefox ayarlarını değiştirdim. Şimdi kaydetme menüsü çıkıyor, kayboluyor ve
ardından kpdf dosyayı otomatik olarak açıyor
bunun için Firefox'ta Düzen>seçenekler>indirme>uygularamaları göster
düzenle>PDF>uygulamayı değiştir >gözat>/usr/kde/3.5/kpdf>aç>tamam>kapat
komut dizesi izlenmeli.
saygılar.
29 Eki 2006 Paz 10:41 tarihinde, teciman şunları yazmıştı: