[Pardus-kullanicilari] grafik ekrana geçemiyorum

cihan kaya kayacin at gmail.com
29 Eki 2006 Paz 20:58:46 EET

bugün 1.1a3 ü yeniden kurduktan sonra konsoldan sadece hal paketinin
güncellemesini yaptım. güncelemeden sonra bilgisayarı yeniden başlattığımda
normal bir şekilde gri pardus ekranı çıkıyor fakat kullanıcı girişinin
olduğu yere geçmiyor. siyah ekranda takılıp kalıyor. ctrl+alt+f1 ctrl+alt+f2
falan yapsamda hiç bir konsola geçemiyorum. gene aynı siyah ekran duruyor.
şu anda da windows üzerinden yazıyorum. güncellemeden önce
xorg.confdosyasında derinliği 24 yapmıştım türkix ile onu yeniden 16
yaptım (daha
öncesinde derinlik 24 iken kullanabiliyordum) yeniden başlattım gene
değişiklik yok. ne yapabilirim? illa yeni kurulumdan sonra tüm
güncellemeleri yapmak mı gerekiyor, güncellemenin bir kısmı yapılınca böyle
hata mı çıkıyor? birde ilginç olan önceki kurulumlardan sonra sisteme
baktığımda "sis 3d desteği yok" diyordu ama bu sefer 3d desteği var olarak
görünüyor.

--
Gelecek Linux kabul eder.