[Pardus-kullanicilari] Hal sorunu

mehmet selcuk selcuk_m9 at hotmail.com
29 Eki 2006 Paz 14:55:10 EET

pardus 1.1 alpha3 sürümünde ntfs sistemli bir adet diske sahibim. Fakat bu
diske bi türlü erişemiyorum disk görünüyor fakat ne zaman
tıklayıp açmak istesem "cannot obtain lock on  /media/.hal-mtab/"
hatasını alıyorum. alpha 2 sürümünde kullanıcı
izinlerini değiştirerek bu sorunu çözmüştüm fakat bu sürümde
aynı olay olmuyor ne yaparsam hatayı önleyemedim. Optik sürücü
için de aynı olay geçerli optik sürücüme erişemiyorum. Sizce ne
yapmalıyım..

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584