[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. firefox ve thunderbird'de yazıları büyütemiyorum..

Onder Oz onderoz at zmail.sk
28 Eki 2006 Cmt 21:53:22 EEST

/home/klasorunuz/.gtkrc-2.0 <-ismi boyle bisey olsa gerek vi ile o
dosyayi acin. icindeki bitstream'in boyunu 8 veya 10 yapin sorununuz
duzelecektir.

ancak tabii bu gecici bir cozum, kalici cozum icin monitorunuzun
tipine/ekran kartiniza gore konfigurasyonda oynamaniz gerekebilir. Ben
de aynisini yapmistim, her yukleme sonrasi kafasina gore kucultup
buyutuyordu fontlari. gerci hala yapiyor benim pisi ama olsun, azaldi en
azindan :)