[Pardus-kullanicilari] başlangıç sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Eki 2006 Cmt 21:30:16 EEST

Arkadaşım
sisteminizde kaç harddisk var  birirnci hardınız kaç bölüm ve neler var
ikinci hardınız kaç bölüm ve neler mevcut windows handgi diskin kaçıncı
bölümünde Bunlar açık olursa önerimiz uğraşmadan sisteminiz grubunu
düzeltilerek açılmasını sağlar iyi çalışmalar

28.10.2006 tarihinde carlos teyez <cannibal31_31 at hotmail.com> yazmış: