[Pardus-kullanicilari] başlangıç sorunu

carlos teyez cannibal31_31 at hotmail.com
28 Eki 2006 Cmt 21:16:57 EEST

herkese merhaba.öncelikle acemiyim. bunu söylemeliyim. sorunum şu:

ben windows u ve pardusu tek hdd ye kurmak istedim. ilk önce D ye xp sonra C
yi bölümlendirip pardusu kurdum. kurarken en son ekranda gelen grub
yüklemesinide istedim fakat pardus açılıyor. xp açılırken ise şu hatayı
veriyor:

Booting ''Windows (ntfs) - sda5

rootnoverify (hd0,4)
makeactive

Error 12: inlavid device requested

Press any key to continue....

bu sorunu nasıl düzelteceğim.forumlara baktım ama çözüm bulamadım. bilgili
arkadaslar yardımlarını esirgemezlerse çok memnun olacağım. iyi akşamlar

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr