[Pardus-kullanicilari] Banka sayfası

Ayse Leyla USLU ayseleyla at gmail.com
28 Eki 2006 Cmt 16:24:39 EEST

Oyak Bank da transferlerden önce sms ile işlem şifresi gönderme
sistemini devreye aldı, bilginize. Garanti'den (ücretlendirmeler
haricinde) memnundum şimdiye kadar, ama şimdi ciddi ciddi Oyak'a
geçmeyi düşünüyorum.

Kolay gelsin,

Ayşe

27.10.2006 tarihinde Dr.İbrahim Tayfun ŞAHİNER <tayfunsahiner at gmail.com> yazmış: