[Pardus-kullanicilari] grafik kartı 3D

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Eki 2006 Cmt 13:33:15 EEST

ben o kadar babayiğit değilim ama suse10.1 de açık kaynak kodluyu kurmayı
başardım.
gayet basit son sürümü siteden indiriyorsunuz. daha sonra oturumu kapatıp
konsola düşüyorsunuz, orada root olarak .run dosyasını çalıştırıyorsunuz,
kurmaya başlıyor. en son nvidia-xconfig çalışsın mı diye soruyor, evet
diyorsunuz.
işlem tamam. pardusta denemedim.
yoksa benim kurduğum da kapalı kaynak mı?
pardusta gözü karartırsam aynı driverı bir denerim...
denediğim driver bu: NVIDIA-Linux-x86-1.0-8774-pkg1.run

28.10.2006 tarihinde Onder Oz <onderoz at zmail.sk> yazmış: