[Pardus-kullanicilari] Postgresql'e bağlantı

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
27 Eki 2006 Cum 19:30:51 EEST

İyi aksamlar arkadaşlar.
Bilgisayarımda php web tasarımı yapmak istiyorum.
Bunun için Apache, php ve Postgresql için gerekli olan pisi
paketlerini indirdim.
Service altından apache çalışır vaziyette (yeşil  renk),  Postgresql'de
çalışır gözüküyor (on) fakat rengi nedense kırmızı.Bir sorun mu bu?
Çalışma dizini kullanıcı altına aldım.Php hakkında bilgi almak için info.php (
localhost/~gma/info.php ) sayfası yaptım. Bu infoda mysql, mysqli  gözükyor
fakat postgresql yada pgsql yok.Postgresql'e bağlanmak için başak bi sayfa
hazırladım ( $baglan=pg_connect(diğer bilgiler) vs.  ) çıktı olarak: Fatal
error  pg_connect yok şeklinde bir mesaj aldım (Pardus evde olduğundan tam
olarak hatayı yazamadım. )  Belki mysql çalışıyor diye düşündüm ve bağlantı
kuramaya çalıştım olmadı soket hatası dedi. Benim asıl istediğim Postgresql
yani Mysql o kadar önemli değil.
Birde PHPPgAdmin 'i direk public_html'nin altına atarsam çalışırmı ?