[Pardus-kullanicilari] Banka sayfası

Nihad Karslı enki at r-3.org
27 Eki 2006 Cum 19:15:53 EEST

bence şöyle yapın web sitesinde ie5.0 6.0 vsr yazan webleri bunlar
bankaların webleride olsa kendilerine mail atıp protesto edin ve o webi
ve o webin ait oldugu bankayı kullanmayacagınızı mail atın.bu arada
aramızda kalsın az sonra adının Çağlar oldugunu söylemeyeceğim kişi
tarafından reklam yapmayın yoksa listeden silerim sizi gibi bir ma(e)saj
gelecek diye tahmin ediyorum.
tanrı hepinizi tefeci bankalardan ve virüslerden korusun....