[Pardus-kullanicilari] Sürücüler

Onder Oz onderoz at zmail.sk
27 Eki 2006 Cum 17:07:08 EEST

can comert wrote On 27-10-2006 16:40:
> Merhabalar ,
> 1)Sistemde
>
> nvidia-glx
> nvidia-kernel
> nvdia-tools
>
> paketlerini kumus olmama ragmen
> wine  ile yükediğim bir ekran koruyucu programı
>
> hardware-accelerated direct3D devices were found
>
> This screen saver will now exit
>
> seklinde bir hata verdi
> pardus 1.0 da hatasız calışıyorduyordu
> Ben de bunun üzerine  Sürücüler tam yüklenemdi mi diye düşünmeye basladım
> Acaba sürücüleri le ilgili ayarlama mı yapmam gerekiyor?

> [...]

Karti bilgisayara taktiniz.

Surucuye gerek yok, FlyVideo'nun kartlarini linux nerdeyse native olarak
  taniyor.

Sadece aktive etmeniz gerekli, ses ve cokluortam'a girin, TV Karti
yapilandirmasi'na girin, orada Animation Technologies altinda kendi
kartinizi goreceksiniz. Yonetici modunda aktiflestirin. Ondan sonra
KdeTV mi olur, TVTime mi olur, hangisini isterseniz ondan seyretmeye
baslayin.

Bende de FlyTV 98 vardi, baya bi cebellestikten sonra bu sekilde en
basit haliyle yapilabilecegini cozdum. Google'i arasaniz bulamazsiniz :P

Iyi seyirler..

PS : Bu arada capture islemi icin hangi programlari kullanmayi
dusunuyorsunuz?