[Pardus-kullanicilari] Destek

Hakan Sönmez tryers at gmail.com
27 Eki 2006 Cum 16:17:07 EEST

Pardus 1.1. a3 ü kurdum, kurulum tamamlandı. Hatta paketleri de yeniledim.
Fakat bu sefer farklı bir problem çıkıyor. Paketleri yenilemekten dolayı
olabilir sanıyorum. Kapanıp açıldıktan sonra KDE açılmıyor. Şifre sorma
ekranına gelmeden kilitleniyor. Terminale girilebiliyor ama KDE asla
açılmıyor. Bunu atlatmak için bir formül öneren arkadaşımıza bol dua
edeceğim. :)

Selamlar.
Hakan Sönmez

21.10.2006 tarihinde fahri donmez <fahridon at gmail.com> yazmış: