[Pardus-kullanicilari] Banka sayfasý

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
27 Eki 2006 Cum 14:01:53 EEST

Ben Finansbankı kullanıyorum. Pardus ve firefoxta hiçbir sorun yok. Ayrıca
sms şifre olayı mükemmel ve ÜCRETSİZ. Bir diğer artısı da yapılan tüm eft ve
transferler ücretsiz. Daha doğrusu ben internet bankacılığı kullanımı ile
şimdiye kadar hiç para ödemedim. Tüm faturaların otomatik ödemeleri
destekleniyor. Ayrıca sms şifre olayı da çoook büyük avantaj. Biraz açayım
bunu; sisteme girerken kullanıcı numaranızı ve 6 rakamlı şifrenizi
yazıyorsunuz, anında cep telefonunuza 4 haneli sürekli değişen bir şifre
geliyor. Bu sayede hesabınıza girecek kişinin telefonunuza da sahip olması
gerektiğinden güvenli giriş yapıyorsunuz. Keylogger vs korkusu olmadan
heryerden rahatça sisteme giriş yapabiliyorsunuz. Ayrıca yapılan her türlü
transfer işleminde yine sms şifreler geliyor, sms şifresi olmadan hiçbir
transfer olayı olmuyor. Bu smslerin tamamı ÜCRETSİZ. Kesinlikle tavsiye
ederim...