[Pardus-kullanicilari] Yazicilar sorunu...

Server Acim sacim at kde.org.tr
26 Eki 2006 Per 17:37:43 EEST

Merhaba,
Üniversitede büro'da PARDUS ALpha kullanıyorum. Ama bu Alpha Gezegen'deki son
Alpha değil. Gezegen'deki son Alpha'yı yüklediğim bilgisayarda da, yazıcı
tanıtım sorunu yaşıyorum. Samsung Ml-1520 yazıcımı daha önce tanıtmış olmama
rağmen, bugün tanıtamadım.

Ayrıca, OpenOffice'i çalıştımaya çalıştığımda, bu dosyaları kullanmaya yetkili
olmadığımı söyleyen ve çalışmayan bir OpenOfiice ile karşılaştım.
Tüm bu hata mesajlarımı, bugs.uludag.org.tr adresine girmemi ister misiniz?

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server Acim
- Besteci