[Pardus-kullanicilari] pisi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 22:31:12 EEST

2006/10/25, Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>:

> pisicikten şikayetçiyim dostlar,
> sudo pisi up
> bir yerde dosya indirirken takılıyor, bekliyorum, bekliyorum eylem yok,
> kapatıyorum, bekliyorum, tekrar bir konsol açıp aynı komutu verdiğimde
> pisi başka yerde çalışıyor ikazı alıyorum,
> makineyi kapatıyorum, açıyorum..
> sudo pisi up
> biraz ilerliyor gene takılıyor aynı şeyler......
> pisiciğim benim makinemi güncellemeyecek mi?

aynı durum söz konusuydu, benim işyerindeki bağlantıdan kesiliyor zannettim
ama bana has bir
problem değilmiş galiba.

ben şöyle yaptım:
mesela kdebase paketinde %46 da takılıyordu. hemen ctrl+c ile işlemi kestim
ve komutu tekrar verdim.
başka bir pakette herhangi bir yüzdede takıldığında yine aynısını yaptım ve
sudo pisi up komutunu yineledim.
kaldığı yerden indirmeye devam ediyor...

kolay gelsin...
not: konsolda işlemi kesmek için ctrl+c ilaç gibi geliyor ;) böylece aynı
anda iki pisi miyavlayamıyor...