[Pardus-kullanicilari] flashdisk

Onder Oz onderoz at zmail.sk
25 Eki 2006 Çar 22:25:43 EEST

Bu arada Microsoft Windows tarafindan formatlanmis FAT16/FAT32 disk
bolumlerinde sorun yasaniyor, en guzel cozum bilgilerinizi Microsoft
tabanli bir bilgisayarda yedekledikten sonra

xxxx at pardus fdisk /dev/sda

yapin. menuden yardim alarak dosya sistemini silip tekrar FAT16 veya
FAT32 olarak tanitimi yapin. sonra

xxxx at pardus mkfs.vfat (olsa gerek, tam emin degilim) yazip formatlayin

bundan sonra flashdiskiniz hem pardus hem windows tarafindan sorunsuz
olarak gorulecektir.

Kolay gelsin,

Onder