[Pardus-kullanicilari] update sorunu ve postgresql

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 16:26:40 EEST

Evet nihayet herşey yolunda gidiyor.Dediğiniz gibi önce güncelledi sonra
takır takır indirdi :)
Yerimi bilmiyorum ama benim bi sorunum daha var.İki yazı önce bahsetmiştim.
Daha önce başka bi işletim sitsteminde php üzerinde çalışmıştım ve mysql
kullanmıştım.Fakat şimdi postgresql kullanmak istiyorum ve önceki mysql
dosyasını olduğu gibi kopyaladım şimdi bu verileri postgresql de kullanmak
istiyoum bunu nasıl yapabilirim?
Teşekkürler

Depo sabah sorunluydu şu an değil, önce pisi ur ile depoyu güncelleyip daha