[Pardus-kullanicilari] update sorunu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 13:42:04 EEST

25 Eki 2006 Çar 13:36 tarihinde, Abdullah Genç şunları yazmıştı:
> Bu gün update yaparken birden bi hatayla karşılaştım.

> Paket package-manager, pardus-1.1 deposunda bulundu

Bu satırdan önceki satırı yazmamışsınız. pisi ile hangi komutu verdiniz.

> Program sonlandırıldı.
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/package-manager-1.1_beta6-7-7.pisi
>indirilemiyor; HTTP Error 404: Not Found
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
>
> pisi install packgage-manager

packgage-manager isminde bir paket yok.

> [...]
> python db4 mkinitramfs hdparm coreutils
> Program sonlandırıldı.
> Paket packgage-manager bulunamadı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
>
> pisi check packgage-manager --debug

packgage-manager isminde bir paket yok.

> DEBUG: PiSi API initialized
> * packgage-manager kontrol ediliyor... Paket packgage-manager kurulmamış
> DEBUG: PiSi API finalized
>

> Tekrar pisi up  ile update  yaptığımda aynı  hatayı verdi.

Tekrar pisi up yaptıktan sonra verilen hata en baştaki HTTP Error 404 hatası
mı yoksa sonraki iki hata mı? Paketin ismi package-manager olacak.

- Faik