[Pardus-kullanicilari] pisi check hatasý

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 11:20:15 EEST

Mail  listesinde  gördükten sonra ben de  konsolda  sudo pisi check
komutunu verdim  dizüstündeki bilgisayarda   ( HpCompaq-8220)  aynı
şekliyle   bison paketinie gelince ve masaüstü bilgisayarımda da  aşağıdaki
hatayı verdi ;

* kdelibs kontrol ediliyor... Program sonlandırıldı.
Girdi/Çıktı hatası: /usr/kde/3.5/share/icons/default.kde dosyasının SHA1
kontrol toplamı hesaplanamıyor
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
ibrahim at pardus ~ $

Aydın Demirel   arkadaşımızın  dediği gibi  ben de hata kaydı  girmelimiyim
yoksa   aynı kapsamda  olduğu  için  bildirmeme  gerek  yok mu ?

İyi çalışmalar.Kolay gelsin.

--
TCDD 3.Bölge Müdürlüğü
Taşınmaz Mallar Müdürlüğü