[Pardus-kullanicilari] kdelibs hatası

Barış Metin baris at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 20:15:56 EEST

24 Eki 2006 Sal 14:07 tarihinde, Aydın Demirel şunları yazmıştı:
> Merhaba. Dizüstü bilgisayarımda "pisi check" kontrolü yaptırdım ve
> kdelibs paketinde hata verdi. Daha sonra "pisi check kdelibs --debug"
> komutunu verdim ve aşağıdaki geri iz'i aldım:
>
> "File "/usr/bin/pisi", line 86, in?
> cli.run_command()
> File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 111, in run_command
> self.command.run()
> File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 927, in run
> corrupt=pisi.api.check(pkg)
> File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 346, in check
> if file.hash != util.sha1_file('/' + file.path):
> [...]

Evet, lütfen bir hata raporu girin. /usr/kde/3.5/share/icons/default.kde
dosyası bir sembolik link olması gerekirken başka bir paket tarafından
(skype, feedback, firewall_config veya service_manager) ilgili patikada bir
dizin oluşturulmuş.

Normal koşullarda check işleminin başarısız olması gerekiyor fakat PiSi'nin
exception ile sonlanmaması, yerine check'in başarısız olduğunu bildirmesi
gerekiyor.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin