[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. masaüstünde KPowersave..

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
24 Eki 2006 Sal 15:09:32 EEST

KPoweSave isminden'de açıkca beli olduğu gibi enerji tasarufu için ne
gerekiyorsa yapıyor, bilgisayarı ekran koruyucusunu devreye sokuyor,
gerektiğinde bekleme konumuna veya bilgisayuarı askıya alıyor, işlemci
destekliyorsa kullanım yoğunluğuna göre işlemci frekansını ayarlıyor. Yada
daha dogrusu bu işlemleri yapan programlar için yazılmış görsel arabirim
diyebiliriz.
  Bütün Pardus kullanıcılarına iyi bayramlar.  Pardus 1.0 çıkış yıl
dönümünden önce Pardus 1.1 kararlı hale gelmesi dileğiyle. :)

22.10.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: