[Pardus-kullanicilari] Conexant HCF Modem Sorunu

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
23 Eki 2006 Pzt 20:59:03 EEST

Merhaba,
Bildiğim kadarı ile conexant çipsetli modemler için bedava linux driverı
mevcut değil. Bahsettiğiniz ve pardus-wiki de anlatılan driver demo
amaçlı ve maksimum 14.4 K ile bağlanabilirsiniz. 56 K ile bağlanmak için
www.linuxant.com sitesinden 19.99 $ ödeyerek driver' ı satın almanız
gerekmektedir. Bunun yerine donanımsal (winmodem olmayan) bir modem
almanız daha mantıklı olacaktır. Saygılar