[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari nin Bayramı kutlu olsun..

Canberk Demirdelen canberkd at ttnet.net.tr
23 Eki 2006 Pzt 08:13:19 EEST

Pardus ta emeği olan herkesin bayramı kutlu olsun.

ben pardus 1.1rc3 ü bilgisayarıma yükledim. HP NX9105 socket 754 kullanıyorum.
sistem kurulumu sırasınra ingilizce ile karışık bir tükçe kulanması ilginç :) ayrıca disk bölümleme aracı halen eskisi gibi. bunun yeniden ele alınması iyi olur sanırım.

sistem kurulduktan sonra ehernet i ve kablosus bağlantıyı kendisi buldu. ve her ikisinden de problemsiz olarak net e girdim. ekran 1280x800 olarak açıldığı halde OpenGL i bir türlü devreye alamadım. Bunun la ilgili yazılanları yekelemiştim. Ama önce sistemi güncelleyim dedim ve tüm kurulu sistemi güncelledim.

sonra mı? güncelleme bittikten sonra açılmadı. :) kurcalıyacağım biraz fakat malum bayram üzeri olmuyo. bayram sonrasında gelişmeleri eklerim..

sevgiler..

CàñßêrK