[Pardus-kullanicilari] K3B ile cd yazdırırken Türkçe dosya isimleri değişiyor

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
22 Eki 2006 Paz 13:51:32 EEST

| 21.10.2006 tarihinde M.Kemal AYYILDIZ <kemal at kemalayyildiz.net> yazmış:
Burn (yak) tıkladıktan sonra çıkan pencerede gelişmiş sekmesini tıklayın.
Buradan yapılacak ayarlar ile Türkçe karakterleri yazdırabilirsiniz. Ama tam
olarak hangi ayarın yapılması gerektiğini bilmiyorum. Birkaç deneme ile
çözüme ulaşabilirsiniz. Denemeyi aynı cd'ye birkaç defa yazdırarak
(multisession mode) yapabilirsiniz. Burn tıkladıktan sonra çıkan pencerede
seçenekler - multisession mode.  Önce çoklu oturumu başlat. Sonraki yazdırma
işleminde ise çoklu oturuma devam et işaretlenmeli.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com