[Pardus-kullanicilari] var/cache/pisi/packages

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Eki 2006 Cmt 23:14:57 EEST

21.10.2006 tarihinde M.Kemal AYYILDIZ <kemal at kemalayyildiz.net> yazmış:

> Merhaba,
> Var/cache/pisi/packages dizininin büyüklüğü 1.8 gb' a ulaşmış durumda.
> Aynı paketin birden fazla versiyonu bu dizin içerisinde yer alıyor.
> Benim merak ettiğim sadece son sürüm kalacak şekilde diğerlerini
> silmemizin sisteme bir zararı olur mu ? Saygılar

ben bu kısımdaki paketleri düzenli olarak fat32 olan disk bölümüme
yedekliyorum.
ve orada sadece son sürümler kalacak şekilde  azaltıyorum. şu ana kadar bi
zararını
görmedim. istenildiğinde cd ye veya dvdye de yedeklenebilir.

sistemi yeniden kurduğumda da bu son sürüm paketleri güncellemeden önce
ilgili dizine kopyaladıktan sonra güncelleme yapıyorum ve paketler direk
buradan kuruluyor.

kolay gelsin...