[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a3 kilitleniyor!

Ferhat Cengiz cerkez57 at gmail.com
21 Eki 2006 Cmt 21:09:41 EEST

İşlemci ile ilgili bir sorunum yok. WinXP ve Debian Etch' de hiçbir sorun
yaşamıyorum! Seninde dediğin gibi Pardus, Amd sorunu diyeceğim ama benden
başka amd işlemcili pardus kullanıcıları mutlaka vardır diye düşünüyorum.

Artık 1.1a2 den 1.1a3'e geçerken ne gibi bir değişiklik olduysa bilmiyorum!
Biraz önce açıldı, bazen takılmalar yaptıysada çalıştı!

Ne diyeyim dua ediyorum artık çalışsın diye! Saygılar...