[Pardus-kullanicilari] usb , cd açamıyorum.

Onur onurphp at gmail.com
21 Eki 2006 Cmt 08:53:18 EEST

20 Eki 2006 Cum 19:41 tarihinde, cihan inan şunları yazmıştı:
> bilgisayarımda pardus ile internete girebilmem icin öncelikle çekirdegi
> derlemem gerekiyor. fakat pardus ile oturum açtığımda bilgisayarımda FAT32
> şeklinde ayarlanmış D kısmına ulaşamıyorum. dosyaları cd ye yazarak yada
> USB ile atmayı denedim fakat onlarıda açamıyorum. bu sorun hakkında
> yardımcı olunabilirse memnun olurum . iyi çalışmalar.
>

> NOT: Pardus 1.1 Alfa 3 kullanıyorum. pardus 1.0 vardı fakat yenilemedim
> direk indirip formatlayarak cd den 1.1 kurdum bu sorunlarla karşılaştım
> yani dha önceden çekirdegi dderleyerek internete girme sorunumu cözmüşdüm.
Selamlar,

Neden çekirdek derliyorsun o kısmı hiç anlamadım desem yeridir. Eğer Conexant
Chipsetli bir modeme sahipsen bu durum aşıldı Pardus'ta Gerekli
dökümantasyon "Resmi Olmayan Pardus wiki" sinde mevcut. Diğer taraftan
dosyalarına ulaşamıyorsan ki 1.1a3'te bunu yaşaman doğal Hal problemi var.
ama güncellemeleri yaptıktan sonra bu durumda ortadan kalkıyor. Mount etmeyi
denedin mi peki ?

İyi çalışmalar dilerim,
Onur Yerlikaya