[Pardus-kullanicilari] kdelibs pakedinde bir sorun mu var?

mirat can bayrak mcbayrak at anadolu.edu.tr
16 Eki 2006 Pzt 16:19:38 EEST

selamlar bu gün sistemi baştan kurup güncelleme yaptım (güncellemeyi bir iki
kez crtl+c ile kesintiye uğratmak zorunda kaldım)

paketlerin doğruluğunu kontrol ettiğimde (sudo pisi check ile) tahmin ettiğim
gibi paketlerin bir kısmının yanlış indiğini gördüm ve bunları düzelttim
(sudo pisi delete-cache && sudo pisi it ***** --reinstall)

ama kdelibs pakedi bir türlü düzelmedi baştan iki kere indirdim ama çek
ettiğimde

sudo pisi check kdelibs
* kdelibs kontrol ediliyor... Program sonlandırıldı.
Girdi/Çıktı hatası: /usr/kde/3.5/share/icons/default.kde dosyasının SHA1
kontrol toplamı hesaplanamıyor

şeklinde bana geri dönüyor. ve pisi çek etmeyi bırakıyor diğer paketlerin
doğruluğunu onaylayamıyorum. bu konuda ne yapabilirim ?