[Pardus-kullanicilari] dvd silememe sorunu

cihan kaya kayacin at gmail.com
19 Eki 2006 Per 21:41:18 EEST

bugün yeniden yazılabilir dvd mi silmek istediğimde 3.6 gb lik dvd yi başla
butonuna tıkladığım anda silindi olarak gösteriyor ama dvd içeriği olduğu
gibi duruyor. bu dvdyi daha önce winde oluşturmuştum ve alpha 3 de dvd
içeriğine girmek istediğimde hata veriyor. "/media/çeÅŸni dosya veya dizini
mevcut değil." diyor ve dvdyi her taktığımda /media/ dizini altında yeni
klasör oluşturuyor çeşni, çeşni-1, çeşni-2,... şeklinde. bende bu sorunu
kaldırmak için dvd yi pardusta yeniden yazmak istedim fakat silmeyi
başaramadım. benzer şekilde bu dvd ye veri yaz dediğimde "Found DVD-RW
Kısıtlanmış Üzerine Yazma media in ASUS - DRW-1604P. Should it be
overwritten?" diyor. tamam dediğimde birkaç saniyede veriyi yazdığını
söylüyor ama gene değişen birşey yok. birde şimdi /media/ dizinine bakarken
iki gizli dosya buldum .hal-mtab ve .hal-mtab-lock adında. .hal-mtab ı
buraya ekliyorum.
dvd writer asus 1604p, sistem alpha 3