[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. paket yöneticisi hoş geldi..

mengucek mengucek at gmail.com
19 Eki 2006 Per 19:33:31 EEST

19 Eki 2006 Per 19:07 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> 19 Eki 2006 Per 18:12 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
>
> Güncellemeler Göster düğmesine bastığınız takdirde makinanızda
> güncellenebilecek paketler listesini göreceksiniz. İsterseniz tek tek seçip
> sepetinize ekleyebilir, ya da Tümü bileşeni altından tamamını seçip
> Paket(ler)i Güncelle seçeneğine tıklayabilirsiniz.

merhaba..
yanıt için teşekkür ederim..
ilk açışta "araç çubuğu"nu boş görünce.. onu düzenledim; ama "güncellemeleri
göster" seçeneğini tıkladığımda tepki vermedi.. (hatta iki kere yeniden açıp
denedim herhangi bir tepki vermedi)
bende onu "yapılmış güncellemeleri göster" biçiminde algıladım.. :)
mesajı yazdım.. sonraki açtığımda kurcalarken çalıştı..
şu an çalışıyor..
hoşça kalın..