[Pardus-kullanicilari] Cannot obtain lok on /media/.hal-mtab hatasý

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
18 Eki 2006 Çar 20:09:48 EEST

18 Eki 2006 Çar 20:04 tarihinde, Abdullah Genç şunları yazmıştı:
> Tekrar Pardus'u yüklediğimde meraktan baktım fakat orada olması gereken
> dosya yerinde yoktu! Pardus'u update etmekten de korkuyorum tekrar
> masaüstüne ulaşamam diye. Ne yapmam gerekir?

Depodaki paket düzgün artık bu sorun yok, ilk sorun içinde sisteminizi
güncellemeniz gerekiyor. Hatta önce pisi'yi güncelleyip daha sonra update'e
devam ederseniz newconfig sorununa da takılmazsınız.

pisi up pisi --ignore-dependency --bypass-safety
arkasından
pisi up

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>