[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 deneme sürümü

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
18 Eki 2006 Çar 01:48:27 EEST

bugün indirdim ve pardus 1.1  sürümü 1.0 a göre daha hızlı geldi
bana.

1.0 da olduğu gibi firefoxda flash uygulamaları tam çalışmıyor. Örneğin
haberturk.com adresine giriyom reklam flashı sayfayı kaplıyo, normalde
üaerine fare ile geldiğinde açılır ve reklamı görürsünüz ayrıntılı
şekilde. haber okunamaz hale geliyor sayfa.

2.si 1.0 sürümünde sisteme girip depolama aygıtlarını görebilirken şimdi
windows parçalarına ulaşamadım bi türlü yardımcı olursanız
sevinirim...