[Pardus-kullanicilari] Vestel Ony Max laptop (pardus kurulum problemi)

yakup akgul akgul.yakup at gmail.com
17 Eki 2006 Sal 23:40:47 EEST

Merhaba arkadaşlar;

Bende Vestel ONY MAX lap-top var. (Yeni aldım bu lap-topu )
Bu benim ilk lap-topum, Gerçekten bit tutkuymuş lap-top. Kullanması çok
rahat ve bi okadarda zevkli, istediğim yere taşıyıp işlerimi orada
halledebiliyorum.

Bilgisayarımın özellikleri;

1.73 Centrino işlemci
Nvidia 256mbyte ekran kartı
80 gbyte harddisk
Bluutouth özellikli
i945 anakart
vs. vs..

Bu zamana kadar masaüstü bilgisayar kullanıcısıydım ve istediğim dağıtımı
bilgisayarıma rahatlıkla kuruyordum.
Ne yazıkki bu lap-topa linux kuramıyorum. Ne pardus- ubuntu-debian-fedora
hiçbirini kuramadım :(

Cd yi takıp cd den başlatı seçtikten sonra
" ACPİ incalid index 20"
 hatası alıyorum. bu hatadan sonra herhangi bir işlem gerçekleşmiyor.

Pardus alpha1-alpha2-alpha3 kurmayı denedim ne yazıkki kurulmadı hepsinde
aynı hatayı aldım.

Yaklaşık 1 yıldır linux kullandığımdan ve pardus ekibini sürekli takip
ettiğimden pardus kurulum ekranında düzenlemeler yapmaya çalıştım.

kurulum ekranında ilen "e" tuşuna basıp biraz ekleme yaptım açılışa nolapic
noacpi gibi acpi özelliklerini kaldırmaya yönelik kelimeler girdiysemde
nafile hiç birisi benim derdime çare olmadı.

Sayın geliştiriciler ve sevgili kullanıcılar 1 yıldır linux kullanan bir
insan olaraktan windowsa mahkum kalmanın ne demek olduğunu az veya çok
bilirsiniz.
Bilgilerinizi benimle paylaşmanızı ve beni ve benim gibi kurulum ekranında
sorun çeken arkadaşlara yardımcı olmanızı istiyorum.

NOT: Yukarıda yazmış olduğum bilgiler yetersiz gelebilir sorunumu düzeltmek
için.
Lütfen ne gerekiyorsa söyleyin bende gerekenleri yapıp artık linux'uma
döneyim.

Herkese iyi akşamlar, hayırlı iftarlar.

Görüşmek üzere...