[Pardus-kullanicilari] son güncellemel

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Eki 2006 Sal 22:53:13 EEST

Sayın Hocam
sağ alt köşede (sunuc:/var/run/cups.sock) yazıyor. Pardus 1.1 Alpha 1
kurduğumda Hp Psc 1315 yazıcımı tanıtmada deneme sayfası ,open office de
baskı alışımda bir problem yaşamamış Firefox da hotmail ekinde gelen dosyada
ilk sayfayı basmış diğer iki sayfayı es geçmişti.Konqueror üzeri tüm
sayfaları noksansız basmış idi daha sonra pardus 1.1 alpha 2 yi kurduğum
disk bölümünde aynı şeyler devam etti  bilahare yapmış olduğum güncellemelri
müteakkip CUPS problemi ile karşılaşmıştım.Bugün ise yazıcı tanıtımında bir
problem yok fakat yazıcıya başarıyla gönderildiği uyarısına rağmen baskı
oluşmuyor.Görevlerde basılacak sayfa sırada duruyor buradan yazıcıya
yönlendirdiğimde ise (clint-error-not-found seçili görevler üzerinden işlem
yapılamıyor Yöneticiden gelen hata) uyarısı veriyor.İyi akşamlar ve iyi
çalışmalar

17.10.2006 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış: