[Pardus-kullanicilari] Grup

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Eki 2006 Pzt 21:26:02 EEST

Sayın arkadaşım
Bilgisayarınızda anladığım kadarıyla birden fazla harddisk var
kanısındayım.Kurulumun sonunda birincil diskinize grub kurdurmayı
işaretlemediyseniz açılmayışı normaldir. Bunu kontrol için makinenizin
açılışında F11 ile boot seçeneğini ikincil hardınıza yönlendirip
enterlediğinizde karşınız grub geliyorsa Pardusu okeyleyip
enterleyin.Pardusaçıldığında grub konfigurasyon dosyasına girin grub
yazılımını bir kenara
not edin kapatın bilgisayarınızı.Eğer ikinci hardınıza kurulmuşsa pardus
korkarım yeniden kurup sondaki grub tercihinizi birincil hard olarak
işaretlemenz gerekecek.Kolay gelsin

16.10.2006 tarihinde H.Cahit DAGBASI <hcahit at mynet.com> yazmış: