[Pardus-kullanicilari] Sesde atlama oluyor

Kadir Özkök kadir_ozkok at yahoo.com
15 Eki 2006 Paz 15:11:52 EEST

Mürşit adında bir Kur'an-ı Kerim programı kullanıyorum. fakat ayetler okunurken atlamalar oluyor. ayet bitmeden bir sonrakine geçiyor. bir filmde ses sistemini denedim onda sorun olmadı. ses sistemi ayarlarından "ses sunucusunu en yüksek öncelikte çalıştır" özelliğini de açtım ve değerleriyle de oynadım ama fayda etmedi. en garibi de "otomatik askıya alma" özelliğini kapattığım zaman hiç ses vermeden bütün ayetleri hızlı bir şekilde atlaması. Acaba bu tip bir ses sorunu ile karşılaşanız oldu mu, ya da çözüm önerebilecek var mı? Ses kartım intel onboard bir ses kartı (realtek). ben biraz linux'a yeniyim. kaç günlerdir bununla uğraşıyorum ama olmadı, kafayı kırdım. programda mı hata var bilmiyorum, windowsda ses de hiç sorun olmamıştı bu mürşit programında.
 yapımcılarına da mail attım ama daha ses çıkmadı. ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. iyi günler...

    Kadir Özkök

Get your own web address for just $1.99/1st yr. We'll help. Yahoo! Small Business.